מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי בציי רכב

איזה פתרונות חסרים עדיין כאשר צריך להכריע בין שימוש ברכב דיזל או היברידי או בנזין

האם המעבר לציי רכב היברידי או פלאג אין יקטין את הביקוש לקציני בטיחות בתעבורה לניהול ציי הרכב בשנים הבאות

מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי בציי רכב היא שאלה מורכבת יותר מאשר מציאת תשובה לשאלה מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי לרוכש הפרטי.

כאשר חברה המספקת שירותי קצין בטיחות בתעבורה לניהול ציי רכב בוחנת את מדיניות ההצטיידות העתידית של צי הרכב אותו היא מנהלת השיקולים מורכבים יותר באופן משמעותי.

על אף הפופולריות הגואה של הרכב ההיברידי או פלאג אין לצד מחירי הדלק אשר עולים בהתמדה מנהלי ציי רכב רבים עדיין מתלבטים בשאלות כמו היברידי או בנזין ו/או דיזל או היברידי לדוגמא.

אנחנו נמצאים בשלבי מעבר לרכב היברידי או פלאג אין, או חשמלי כאשר לא כל מערכות המשק עשו את הצעדים הנדרשים שיאפשרו מעבר חלק לשימוש ברכב בעל חתימת אנרגיה פחמנית נמוכה.

שלבי מעבר תמיד מורכבים יותר ולכן המעבר ממונעים בדלקים מזהמים (בנזין ודיזל) לרכבים חשמליים ו/או היברידי או פלאג אין בעיקר בציי רכב, דורשים מקצוענות יתר בניהול ומעלים את הביקוש לניהול מקצועי של ציי הרכב.

עדות נוספת למורכבות ההתמודדות בשלבי המעבר היא ביקוש גובר למשרות ניהול ציי רכב עליו ניתן ללמוד מריבוי מודעות דרושים קצין בטיחות בתעבורה למגוון משרות ותפקידי ניהול בתחום.

מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי

מה ההבדל בין פלאג אין להיברידי או חשמלית, בתכנון התחדשות לציי רכב על ידי קצין בטיחות בתעבורה

השאלות החשובות ביותר כאשר דנים בהצטיידות צי רכב ברכב היברידי או פלאג אין או חשמלי היא שאלת הימצאותן של נקודות טעינה הן בחניון החברה והן בביתו של עובד החברה המקבל רכב כחלק מתנאי עבודתו.

במטרה להוריד צריכת דלקים המזהמים המדינה מעניקה הטבות מס לרוכשי מכוניות היברידי או חשמלי אך בעוד שרכב היברידי אינו זקוק לעמדות טעינה השימוש ברכב חשמלי עלול לעורר קושי ונראה שתקופת המעבר לשימוש ברכב חשמלי מלא תהייה ארוכה מהמצופה.

תקופת מעבר זאת עלולה להתארך גם בשל אינטרסים מנוגדים של היבואנים שהכנסתם משירותי תחזוקה לרכבים חשמליים חדשים יורדת ואליהם מצטרפת המדינה שאינה מעוניינת להפסיד מיסוי על הדלק.

חישובי המס העתידיים עליהם שוקדים גופי המיסוי עלולים להקשות על תכנון עתידי של ציי רכב המבוססים על רכבים היברידי או פלאג אין או חשמלי מאחר והמדינה לא תוותר בקלות על מקורות הכנסה אלה (בעיקר הפסד ממיסוי דלק).

התכנון העתידי של ההוצאות על צי הרכב בשלבי מעבר מבנזין, ודיזל לרכב היברידי וחשמלי או פלאג אין מציב בפני מנהל צי הרכב מספר נעלמים נוספים בשל הוצאות הנובעות משינויים אפשריים אותם יש לקחת בחשבון.

מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי

שלב ביניים לצרכן הפרטי אינו כה מסובך בשאלה מה ההבדל בין רכב היברידי לחשמלי.

רוכש רכב פרטי בוחן בעיקר את העלויות הראשוניות של ההצטיידות ואופי השימוש שלו ברכב וכמובן את יכולתו להטעין את רכבו ליד בית מגוריו.

כיום במרבית מקומות החנייה של בנייני המגורים המשותפים כמו במרבית מקומות החנייה של בנייני המשרדים המשותפים לא קיימות עמדות טעינה מספיקות לכלל הדיירים.

השאלה דיזל או היברידי או בנזין ללקוח הפרטי היא שאלת ההשקעה הראשונית בלבד מכיוון שרמת הוצאות התחזוקה השותפת והדלק נמוכות באופן משמעותי.

יחד עם זאת גם כיום עדיין יש לקוחות פרטיים שהנוכחות של סוללות עוצמתיות ברכב מעוררות בהן שאלות לגבי ההשפעות ארוכות הטווח על בריאות הנהג והנוסעים.